Thursday, July 30, 2009

702 CREATION : Sing-Along Classic 2009 (20).. 齐豫经典.. 橄榄树..








A Lawrence Tan Film …

Sing-Along Classic 2009 ( 20 ) ..



齐豫经典.. 橄榄树..


A sensational movie ' Your Smiling Face ' ( 歡顏 ) that

shot Taiwan actress Hu Hui-chong ( 胡慧中 ) to fame

in the '80s; a sensational movie theme song ' Olive

Tree ' ( 橄榄树 ) that stirred commotion in Asia.

Sing-along with Chi-yi ( 齐豫 ) , her signature song

' Olive Tree ' ( 橄榄树 ) ...


不要问我从那里来
我的故乡在远方
为什么流浪
流浪远方
流浪

为了天空飞翔的小鸟
为了山间轻流的小溪
为了宽阔的草原
流浪远方
流浪

还有还有
为了梦中的橄榄树
橄榄树
不要问我从那里来
我的故乡在远方

为什么流浪
为什么流浪远方
为了我梦中的橄榄树

不要问我从那里来

我的故乡在远方
为什么流浪
流浪远方
流浪

1 comment:

gordonofeast said...

waaaaa...classic! nice mv.