Wednesday, January 21, 2009

541 SPECIAL ... Season's Greetings ...








Season's Greetings ...


' Kong Hee Fatt Choy ' ......


from Korea Star Oh Ji Ho .........

















正月初一头一天

家家户户过新年

大街小巷喧灯彩

炮竹响连天

七格龍東搶東搶 炮竹响连天

小妹过年真高兴

换上新鞋穿新衣

从头到脚打扮好

上街去拜年

七格龍東搶東搶 上街去拜年


我的同學數不清

男朋友也有千千萬

少癈話來別跟我煩

我要去拜年

七格龍東搶東搶 我要去拜年

聽說小姐去拜年

我有汽車在那邊

只要開口吩咐我

去那兒也不難

七格龍東搶東搶 去那兒也不難

重端詳來仔細看

他的外表也不凡

何況還有大汽車

漂亮又開懷

七格龍東搶東搶 漂亮又開懷

相逢何必曾相見

萍水相逢有姻緣

一見鍾情像閃電

一起去拜年

七格龍東搶東搶 一起去拜年


4 comments:

Andrea said...

OMG !! Oh Ji Ho is such a HUNK !! lol .. Great work, I LOVE IT .. lol ..

'拜年' is so classic , but I like it .. lol ..

恭喜發財﹗

gordonofeast said...

Thks for sharing your artwork of this great actor and handsome model . He has great charisma and acting ability in both comedy ( Fantasy Couples ) and tragedy ( Single Daddy )..

Diane said...

Larence, who were the singers of this 拜年 song? Is that lady Joyce Lim? She looks like Joyce. Wonderful song!

Lawrence Tan said...

Hi Diane,

The two singers are from Malaysia .. The guy is 钟盛忠( Nick Chung ) and the gal is your favorite 童欣 aka 小凤凤 ( Joyce Lim ) ...