Sunday, January 11, 2009

530 CREATION : ' Stars CNY 2009 Greetings - 巨星2009 贺岁 '





Lunar New Year 2009 Special ...

My first created music video for 2009 !


' Stars CNY’s Greetings - 巨星贺岁 ' ......


李菁 Li Ching, 何莉莉 Lily Ho , 刘文正 Liu Wen Zheng ,

青霞 Brigitte Lin , 刘德华 Andy Lau , 权相宇 Kwon Sang

Woo ...... 十大巨星 10 Superstars !!




風它吻上了我的臉

告訴我現在是春天


雖然是春光無限好

只怕那春光老去在眼前


風它吻上了我的臉

告訴我現在是春天


春天裡處處爭花妍

別讓那花謝一年又一年


趁著這 色在人間

起一個清早跟春相見


讓春風吹到我身邊

輕輕的吻上我的臉


風它吻上了我的臉

告訴我現在是春天


雖然是春光無限好

別讓那花謝一年又一年

別讓那花謝一年又一年


3 comments:

Andrea said...

Nice CNY song loiz .. The stars 好俊噢!!! Lin Ching Hsia is pretty and Wang Lee Hom is soooo ... HANDSOME !! lol .. Thks for sharing your creation ...

gordonofeast said...

Great job, Lawrence ! I like it, but where are the '80s stars ?

Stevyn said...

Your MV is great, Lawrence. Fascinating!